De La Colina schreef webteksten en nieuwsbrieven voor bloemenkiosk Happy Flower aan het 's Gravesandeplein in Amsterdam Oost.
De site bestond al en de vormgeving zag er fleurig uit. Maar niemand bracht nog een bezoek of bestelde boeketten via internet. Totdat er een verhaal te lezen stond in de taal die past bij een bloemenstal met een buurtfunctie. Potentiƫle kopers komen nu iets te weten over de achtergrond van het bedrijfje en de geboden service en kwaliteit.
Ingewikkelde marketingtrucs waren verder niet nodig. De eigenares heeft met een aan de bloemen geniet kaartje al haar klanten gewezen op de vernieuwde website. Bovendien weten alle vrienden van haar vrienden op social media als Facebook en LinkedIn nu waar ze moeten zijn voor haar creatief samengestelde boeketten. Binnen de kortste tijd staat Happy Flower niet alleen bekend in de Oosterparkbuurt, maar trekt de kiosk ook klanten en bedrijven aan uit de hele stad.
Ook verzorgt De La Colina de tekst voor de nieuwsbrief waarmee Happy Flower klanten op de hoogte brengt van acties, tips over bloemenverzorging en nieuws uit de buurt. Behalve dat mensen zo regelmatig (vooral rond de feestdagen) aan het bestaan van de kiosk worden herinnerd, biedt het bulletin ook leesplezier en de mogelijkheid zelf kopij aan te leveren.